Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۴۷:
From: entekhab.ir

شاه: آخر مملکت تا کی می‌تواند دائما سرویس مفت و مجانی به مردم دهد؟
Date: Wed, 03 Jun 2026 11:03:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DBF3779D86A08EDE7A8D9315D2863CF8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DBF3779D86A08EDE7A8D9315D2863CF8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DBF3779D86A08EDE7A8D9315D2863CF8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DBF3779D86A08EDE7A8D9315D2863CF8_MULTIPART_MIXED--