Subject: یادداشت‌های علم، دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۵۳:
From: entekhab.ir

دانشجویان لوس و ننر شده‌اند، پول مفت می‌گیرند و فحش مفت هم به ما می‌دهند
Date: Wed, 03 Jun 2026 09:46:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--38A18C055EFC2AD3DE4FB02B79080EBE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----38A18C055EFC2AD3DE4FB02B79080EBE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----38A18C055EFC2AD3DE4FB02B79080EBE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----38A18C055EFC2AD3DE4FB02B79080EBE_MULTIPART_MIXED--