Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۲۷۳:
From: entekhab.ir

ولی‌نعمت ما خود را کلا از کار سلطنت معاف فرموده و اختیار به صدراعظم داده!
Date: Wed, 03 Jun 2026 05:32:38 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9A4DB8FD2145C821AF2F42CC15064ACF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9A4DB8FD2145C821AF2F42CC15064ACF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9A4DB8FD2145C821AF2F42CC15064ACF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9A4DB8FD2145C821AF2F42CC15064ACF_MULTIPART_MIXED--