Subject: یادداشت‌های علم؛ شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

شهبانو مهمانان خودشان را با هواپیمای اختصاصی به رم بردند، با آن‌ها ناهار میل کردند و تشریف آوردند! / نخست‌وزیر اطرافیان علیاحضرت را تمام خریده است
Date: Wed, 03 Jun 2026 08:35:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D923C35089C4E60D33A218569D1DFFD7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D923C35089C4E60D33A218569D1DFFD7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D923C35089C4E60D33A218569D1DFFD7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D923C35089C4E60D33A218569D1DFFD7_MULTIPART_MIXED--