Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۲۶۴:
From: entekhab.ir

به ملیجک دوم نشان حمایل سرتیپی اول داده شد؛ این طفل هشت سال زیادتر ندارد!
Date: Wed, 03 Jun 2026 11:35:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--007CE225B609DABE82D494B1AFA68058_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----007CE225B609DABE82D494B1AFA68058_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----007CE225B609DABE82D494B1AFA68058_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----007CE225B609DABE82D494B1AFA68058_MULTIPART_MIXED--