Subject: یادداشت‌های علم، جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۵۳:
From: entekhab.ir

چند روزنامه خارجی را به شاه نشان دادم، از سیستم یک حزبی ایران چندان بد هم نگفته‌اند
Date: Wed, 03 Jun 2026 09:14:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--260352F7878960C072875E10AAA351E8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----260352F7878960C072875E10AAA351E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----260352F7878960C072875E10AAA351E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----260352F7878960C072875E10AAA351E8_MULTIPART_MIXED--