Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، ۲ اسفند ۱۲۶۹:
From: entekhab.ir

شاه فرمود: جمعی تنباکوفروش و غیره عریضه دارند که این کمپانی تنباکو به ما ضرر وارد می‌آورد
Date: Wed, 03 Jun 2026 11:04:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6D3942FF38ABFC9D495B36AD71106996_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6D3942FF38ABFC9D495B36AD71106996_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6D3942FF38ABFC9D495B36AD71106996_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6D3942FF38ABFC9D495B36AD71106996_MULTIPART_MIXED--