Subject: یادداشت‌های علم، جمعه ۶ بهمن ۱۳۴۶:
From: entekhab.ir

در بلوای تهران صد نفر کشته و دویست نفر زخمی شدند
Date: Wed, 03 Jun 2026 14:51:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4107CA59694FBD841425D2D500DC471D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4107CA59694FBD841425D2D500DC471D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4107CA59694FBD841425D2D500DC471D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4107CA59694FBD841425D2D500DC471D_MULTIPART_MIXED--