Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

صاحبان صنایع و تجار ۴۵ میلیون تومان برای ساخت برج آزادی پول دادند
Date: Wed, 03 Jun 2026 03:05:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--23BC048C39AFF775FDBD86FD07522149_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----23BC048C39AFF775FDBD86FD07522149_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----23BC048C39AFF775FDBD86FD07522149_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----23BC048C39AFF775FDBD86FD07522149_MULTIPART_MIXED--