Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، پنجشنبه ۴ بهمن ۱۲۶۲/
From: entekhab.ir

ناصرالدین‌شاه: از خوشی‌های دنیا این است که من انفیه بکشم، اعتمادالسلطنه روزنامه بخواند
Date: Wed, 03 Jun 2026 06:51:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CEA2A838AC35A7BA6822D49283A9BCE1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CEA2A838AC35A7BA6822D49283A9BCE1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CEA2A838AC35A7BA6822D49283A9BCE1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CEA2A838AC35A7BA6822D49283A9BCE1_MULTIPART_MIXED--