Subject: یادداشت‌های علم، یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۵۵:
From: entekhab.ir

این همه پول را هدر دادیم و الآن درد بی‌پولی داریم
Date: Wed, 03 Jun 2026 12:43:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--438F56BA7954380DA1553F29DD69340A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----438F56BA7954380DA1553F29DD69340A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----438F56BA7954380DA1553F29DD69340A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----438F56BA7954380DA1553F29DD69340A_MULTIPART_MIXED--