Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۴۹:
From: entekhab.ir

شانزده نفر را که قصد توطئه بر علیه رژیم داشتند، محکوم به حبس ابد و پایین‌تر کردیم
Date: Wed, 03 Jun 2026 12:29:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D9C8537EA22BB6B4B1B1E1CD460CDFD6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D9C8537EA22BB6B4B1B1E1CD460CDFD6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D9C8537EA22BB6B4B1B1E1CD460CDFD6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D9C8537EA22BB6B4B1B1E1CD460CDFD6_MULTIPART_MIXED--