Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، جمعه ۹ دی ۱۲۶۰:
From: entekhab.ir

شاه میل کردند زبان روسی تحصیل نمایند
Date: Wed, 03 Jun 2026 08:14:21 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A18D9F9CB1E678CDC587E521FE545074_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A18D9F9CB1E678CDC587E521FE545074_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A18D9F9CB1E678CDC587E521FE545074_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A18D9F9CB1E678CDC587E521FE545074_MULTIPART_MIXED--