Subject: یادداشت‌های علم، دوشنبه ۴ دی ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

تلگراف تبریکی از طرف شاه و شهبانو برای عروسی سوم ملک حسین تقدیم کردم
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:14:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6119D1E7EA1F84930489117B474B6320_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6119D1E7EA1F84930489117B474B6320_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6119D1E7EA1F84930489117B474B6320_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6119D1E7EA1F84930489117B474B6320_MULTIPART_MIXED--