Subject: یادداشت‌های علم، دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۵۲:
From: entekhab.ir

راهپیمایی دانشجویان پلی‌تکنیک به سمت دانشگاه آریامهر با شعارهای تند
Date: Wed, 03 Jun 2026 02:00:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C5FAC5344D1EBB584A29B62D3E71B444_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C5FAC5344D1EBB584A29B62D3E71B444_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C5FAC5344D1EBB584A29B62D3E71B444_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C5FAC5344D1EBB584A29B62D3E71B444_MULTIPART_MIXED--