Subject: درگیری دانشگاه امیرکبیر چطور شروع شد؟/ یک مسئول بسیج امیرکبیر: آتش به اختیار عمل کردیم/ غلط کردند به این دولت رای دادند
From: entekhab.ir

/شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد ساختارشکنانه است
Date: Wed, 03 Jun 2026 07:14:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4CF13EDE6B4B8942EC6FBA446876F5DB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4CF13EDE6B4B8942EC6FBA446876F5DB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4CF13EDE6B4B8942EC6FBA446876F5DB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4CF13EDE6B4B8942EC6FBA446876F5DB_MULTIPART_MIXED--