Subject: فیلم/ جزئيات عمليات شناسايی، جمع آوری و انتقال اجساد سانحه هوايی / تاکنون پیکرهای 32 تن از سرنشینان به دست آمده/
From: entekhab.ir

بارش برف در ارتفاعات دنا تا ساعتي ديگر
Date: Wed, 03 Jun 2026 08:51:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7E93540B355D039E8FFFB3AA94F90114_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7E93540B355D039E8FFFB3AA94F90114_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7E93540B355D039E8FFFB3AA94F90114_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7E93540B355D039E8FFFB3AA94F90114_MULTIPART_MIXED--