Subject: محسن هاشمی:
From: entekhab.ir

کسانی‌که نمی‌توانستند امام و رهبری را تخریب کنند، آیت‌الله هاشمی را آماج حمله قرار دادند/ خطبه سال ۸۸ آیت‌الله، راه‌حل عبور از بحران بود
Date: Wed, 03 Jun 2026 09:23:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DC97657A6282DB48AF0C64840396C0FC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DC97657A6282DB48AF0C64840396C0FC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DC97657A6282DB48AF0C64840396C0FC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DC97657A6282DB48AF0C64840396C0FC_MULTIPART_MIXED--