Subject: آخرین وضعیت پایتخت/ فرمانداری: امنیت کامل در تهران برقرار است/
From: entekhab.ir

سه‌شنبه شب؛ آرامش خیابان انقلاب تهران از نمای نزدیک
Date: Wed, 03 Jun 2026 09:11:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--237190C5300D6E2A9B69EE56751469FE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----237190C5300D6E2A9B69EE56751469FE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----237190C5300D6E2A9B69EE56751469FE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----237190C5300D6E2A9B69EE56751469FE_MULTIPART_MIXED--