Subject: واکنش رحیمی، عضو فراکسیون امید به سفر واعظی به آذربایجان:
From: entekhab.ir

ماموریت‌های رییس‌دفتر رییس‌جمهور نباید با وزارت خارجه در تداخل باشد
Date: Wed, 03 Jun 2026 08:13:21 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E83E75FDA2867136206D6784FBEED2C9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E83E75FDA2867136206D6784FBEED2C9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E83E75FDA2867136206D6784FBEED2C9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E83E75FDA2867136206D6784FBEED2C9_MULTIPART_MIXED--