Subject: دادستان کل کشور:
From: entekhab.ir

آقای نماینده چرا از جاسوس‌ها و اپوزیسیون حمایت می‌کنی؟/ برخی عناصر کرم‌صفتانه دارند به نظام ضربه می‌زنند/ قوه قضاییه و سپاه را تضعیف می‌کنند تا به نظام ضربه بزنند/ برخی آقایان در انتخابات تخلفات صریح خلاف قانون داشتند
Date: Wed, 03 Jun 2026 07:16:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DBFA0D151016CDD29727EA6B6758CB9A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DBFA0D151016CDD29727EA6B6758CB9A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DBFA0D151016CDD29727EA6B6758CB9A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DBFA0D151016CDD29727EA6B6758CB9A_MULTIPART_MIXED--