Subject: جایگاه حاج حسن آقا در خبرگان، رفیع و حامی رهبری خواهد بود/
From: entekhab.ir

کلام ايشان همواره مورد توجه نخبگان و عامه مردم است
Date: Wed, 03 Jun 2026 08:36:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0B336B34663E0895B7BF58FB3CC27517_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0B336B34663E0895B7BF58FB3CC27517_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0B336B34663E0895B7BF58FB3CC27517_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0B336B34663E0895B7BF58FB3CC27517_MULTIPART_MIXED--