Subject: رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور نیجریه:
From: entekhab.ir

ائتلاف‌های جهانی مدعی مبارزه با تروریسم قابل اعتماد نیستند
Date: Wed, 03 Jun 2026 11:02:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--40853AFFBD382E792054781324E1C1D0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----40853AFFBD382E792054781324E1C1D0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----40853AFFBD382E792054781324E1C1D0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----40853AFFBD382E792054781324E1C1D0_MULTIPART_MIXED--