Subject: سردار ساجدي نيا :
From: entekhab.ir

تاکنون گزارشی درخصوص حضور داعش در تهران،گزارش نشده/اگر میتینگ‌های انتخاباتی مجوز داشته باشند، هیچ گونه مشکلی وجود ندارد
Date: Wed, 03 Jun 2026 11:59:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--074E5ECF65E9169B7A70FB80F0615300_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----074E5ECF65E9169B7A70FB80F0615300_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----074E5ECF65E9169B7A70FB80F0615300_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----074E5ECF65E9169B7A70FB80F0615300_MULTIPART_MIXED--