Subject: وزیر بهداشت احمدی‌نژاد:
From: entekhab.ir

از هلو گفتن رئیس جمهور دلخور شدم!/حرف گذشته‌ها را نزنید
Date: Mon, 27 Apr 2026 03:31:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AA0269383FD249D42E88E21530BDA187_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AA0269383FD249D42E88E21530BDA187_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AA0269383FD249D42E88E21530BDA187_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AA0269383FD249D42E88E21530BDA187_MULTIPART_MIXED--