Subject: گفت و گوی جنجالی اکبر عبدی با رضا رشید پور:
From: entekhab.ir

هیچ وقت به هیچ کس برای ریاست جمهوری رای ندادم! / در آنالیا ترکیه خانه دوبلکس خریدم هفتصد میلیون تومان
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:56:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1EC1AF0BD5E3C026EF0B97847E28E617_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1EC1AF0BD5E3C026EF0B97847E28E617_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1EC1AF0BD5E3C026EF0B97847E28E617_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1EC1AF0BD5E3C026EF0B97847E28E617_MULTIPART_MIXED--