Subject: تذکر صریح رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی: به جای ستایش باید عمل کرد/
From: entekhab.ir

ممکن است در شرایط مختلف روشهای جهاد و مبارزه متفاوت باشد
Date: Wed, 03 Jun 2026 06:50:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7A44B29D8F5EC47AF374C452EB085C6A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7A44B29D8F5EC47AF374C452EB085C6A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7A44B29D8F5EC47AF374C452EB085C6A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7A44B29D8F5EC47AF374C452EB085C6A_MULTIPART_MIXED--