Subject: پورمختار:
From: entekhab.ir

بابک زنجانی همکاری نکند در بازداشت خواهدماند/ 6 اردیبهشت، زمان پرداخت چک 2میلیاردی به وزارت نفت
Date: Wed, 03 Jun 2026 08:18:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--47630B9A0A8C8B34102A37B575731AB3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----47630B9A0A8C8B34102A37B575731AB3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----47630B9A0A8C8B34102A37B575731AB3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----47630B9A0A8C8B34102A37B575731AB3_MULTIPART_MIXED--