Subject: آیت الله مکارم:
From: entekhab.ir

حوادث تشییع جنازه چاوز شرم آور بود/ حتی دختران را وادار به رقص کردند
Date: Thu, 04 Jun 2026 06:18:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DC37F3E4E2DBC9FC52F79BD594AF7ACA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DC37F3E4E2DBC9FC52F79BD594AF7ACA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DC37F3E4E2DBC9FC52F79BD594AF7ACA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DC37F3E4E2DBC9FC52F79BD594AF7ACA_MULTIPART_MIXED--